location
Πόλη

ΠΑΤΡΑ

location
Τύπος απασχόλησης

Πλήρης απασχόληση

location
Εκπαιδευτικό επίπεδο

Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ)

location
Ημ/νία δημοσίευσης

01/09/2025

Αποστολή Βιογραφικού

Εγγραφείτε ή κάνετε είσοδο για να υποβάλετε το βιογραφικό σας.

Περιγραφή εργασίας

Περιγραφή θέσης εργασίας:

Επώνυμη εταιρεία παροχής υπηρεσιών με πολυετή παρουσία στην αγορά της Πάτρας, ζητά Υπάλληλο Γραφείου (άνδρα ή γυναίκα, ηλικίας 30–40 ετών) για πλήρη απασχόληση, με διάθεση για εργασία σε ένα οργανωμένο περιβάλλον. Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αποτελεί γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών μας.

 

Κύρια καθήκοντα:

  • Συντονισμός, οργάνωση & ιεράρχηση ραντεβού τεχνικών
  • Υποδοχή τηλεφωνικών κλήσεων πελατών 
  • Γραμματειακή υποστήριξη και τήρηση αρχείων

Απαραίτητα προσόντα

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 2 ετών
  • Καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας (γραπτά & προφορικά)
  • Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ και εφαρμογών γραφείου (Word, Excel κ.λπ.)
  • Ικανότητα διαπροσωπικής επικοινωνίας 
  • Ικανότητα διαχείρισης καθηκόντων με συνέπεια, επαγγελματισμό  και αξιοπιστία 
  • Πνεύμα συνεργασίας, εργατικότητα, οργανωτικότητα
  • Διάθεση για εκπαίδευση και εξέλιξη
  • Δυνατότητα υπερωριακής απασχόλησης, εφόσον απαιτηθεί

 

Επιθυμητά προσόντα:

  • Απόφοιτος ανώτερης σχολής
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Ολοκληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)

Παροχές

Παροχές:

  • Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον
  • Βασικές εισαγωγικές αποδοχές (δυνατότητα εξέλιξης βάσει απόδοσης)  
  • Ασφάλιση 
  • Συνεχής εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης

 

Τρόπος εκδήλωσης ενδιαφέροντος:

Εάν έχεις τα ανωτέρω χαρακτηριστικά και επιθυμείς να δουλέψεις σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον, στείλε μας το βιογραφικό σου στο smart_recruiting@outlook.com με θέμα email: ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ